Autor Wiadomość
Sidorka
PostWysłany: Sob 23:38, 11 Wrz 2010    Temat postu:

ja tam byłam na wcześniejszym i na rok temu. Były to calkiem dwa inne rajdy. Ale z gogatej ofery na ten weekend kazdy wybiera to co chce na daną chwile
Marlena
PostWysłany: Sob 23:11, 11 Wrz 2010    Temat postu:

nie wiem jak było w zeszłym roku- nie było mnie...
NaTaLcIa_oLeCkO
PostWysłany: Sob 12:40, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Jakbyście chociaż raz to przeczytali, zauważylibyście, że w tym roku "Startu" nie organizuje Wanders, tylko komenda. Po zadaniach przedrajdowych też można się domyślić, że to nie jest taki sam rajd jak w tamtym roku.. W tamtym roku to była pierwsza taka sytuacja w historii "Startu".. Zawsze Start był super harcerski, więc moglibyście chociaż to przejrzeć zanim wydacie osąd o rajdzie, który nawet się nie zaczął.. Jeżeli ktoś był tylko w tamtym roku na "Starcie" to moim zdaniem nie może "Startów" oceniać..
Marlena
PostWysłany: Czw 10:19, 09 Wrz 2010    Temat postu:

myślę, że to nie jest tylko kwestia bardziej lub mniej bogatych ofert, lecz wrażeń po ostatnim rajdzie lub chęć uczestniczenia w czymś max harcerskim
NaTaLcIa_oLeCkO
PostWysłany: Śro 22:29, 08 Wrz 2010    Temat postu:

Widzę, że przy takiej bogatej ofercie na termin 24-26.09.2010 r. nikt nie chce przyjechać do Olecka..
Sidorka
PostWysłany: Czw 20:21, 02 Wrz 2010    Temat postu: Harcerski Start Hufca Olecko 2010

Związek Harcerstwa Polskiego
Komenda Hufca ZHP im. Krystyna Lacha Szyrmy w Olecku
Zapraszają na:
100-lecie Harcerstwa Polskiego – Harcerski Start Hufca Olecko
24 – 26 września 2010 r. w Olecku
I. Organizatorzy:
KH ZHP w Olecku
II. Cele Harcerskiego Startu:
Przypomnienie i zapoznanie się z historią powstania harcerstwa na ziemiach Polskich;
Zapoznanie się i integracja harcerzy z hufców Olecko, Gołdap, Ełk i Suwałki;
Przyjemne spędzenie czasu w towarzystwie zuchów, harcerek i harcerzy, wędrowników i instruktorów;
III. Uczestnicy i zgłoszenia:
Uczestnikami Harcerskiego Startu Hufca Olecko mogą być gromady zuchowe, drużyny harcerskie, starszoharcerskie, wędrownicze i patrole niezrzeszone;
Każda drużyna posiada swojego pełnoletniego opiekuna (jeden na 10 osób);
Zgłoszenia będą przyjmowane do 17 września na adres email (w tytule nazwa drużyny/patrolu oraz ilość osób będących w drużynie/patrolu): startolecko@wp.pl
Ø Zgłoszenie powinno posiada㨠:
imię i nazwisko uczestnika,
datę urodzenia uczestnika,
PESEL uczestnika,
imię i nazwisko oraz numer dowodu osobistego opiekuna,
nazwę drużyny/patrolu,
adres zamieszkania uczestnika,
polisę ubezpieczeniową na czas rajdu;
adres email;
IV. Wpisowe:
Wpisowe w wysokości 15 zł płatne na konto nr: 3293390006000000078911001 (w tytule podając nazwę drużyny/patrolu i ilość osób) lub w dniu rozpoczęcia się rajdu na KP.
W razie zrezygnowania z uczestnictwa w rajdzie wpisowe NIE podlega zwrotowi. Wpłat na konto należy dokonać nie później niż do 20 września 2010 roku.
V. Czas i miejsce imprezy:
Harcerski Start Hufca Olecko odbędzie się bez względu na wszelką pogodę w dniach 24-26.09.2010r. na terenie miasta i gminy Olecko;
Miejsce rozpoczęcia Harcerskiego Startu: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Olecku, ul. Kościuszki 20;
VI. Zapewniamy:
pamiątkowy znaczek dla każdego;
obiad drugiego dnia (sobota);
gorącą wodę do każdego posiłku (czajnik elektryczny);
dyplom dla każdego patrolu;
nagrody dla najlepszych
materace;
koce.
VII. Komenda rajdu:
komendant rajdu: phm Katarzyna Fiećko
z-ca komendanta: hm Wojciech Tatarczuk
oboźny: Bartosz Chiliński
VIII. Każdy patrol/drużyna musi posiadać:
apteczkę pierwszej pomocy;
polisę ubezpieczeniową na czas trwania rajdu;
IX. Każdy uczestnik powinien posiadać:
karimatę oraz śpiwór;
suchy prowiant na 4 posiłki (dwa śniadania i dwie kolacje), kubek;
obuwie na zmianę, rzeczy na przebranie i inne niezbędne na czas trwania rajdu;
mile widziane mundury J
X. Zadania przedrajdowe:
przygotować krótką prezentacje ważnego wydarzenia z historii harcerstwa polskiego;
dwie piosenki harcerskie lub skautowe (najlepiej jakieś starej daty);
XI. Postanowienia końcowe:
Uczestnicy zobowiązani są przestrzegać Prawa Harcerskiego i postanowień wynikających z regulaminu;
Za wyrządzone szkody odpowiadają uczestnicy wraz z ich opiekunami;
Plan Startu zostanie przesłany drogą elektroniczną po otrzymaniu zgłoszenia uczestnictwa przez patrol/drużynę;
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group