Forum 21 Wędrowniczej Drużyny Harcerskiej "Samii Swoii" przy KH ZHP w Gołdapi
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Rejestracja Zaloguj

Setka!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 21 WDH "Samii Swoii" Strona Główna -> Imprezy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sidorka
Harcerz Orli



Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/21
Skąd: Gołdap <21 WDH "Samii Swoii">

PostWysłany: Pon 20:42, 31 Maj 2010 
Temat postu: Setka!!!

- $ e T k @ -

!!! 100km/w 24h !!!

WYSIŁEK ZGRYWA, UCZY I JEDNA LUDZI...

[link widoczny dla zalogowanych]
Wejdź koniecznie. Zapraszamy.

REGULAMIN

1. ORGANIZATORZY:
Komenda Hufca ZHP Giżycko
13 Militarno Survivalowa Drużyna Starszo Harcerska „Zielone Berety”
26 Grunwaldzka Drużyna Starszo Harcerska „Wikingi”

2. TERMIN I MIEJSCE:
Rajd odbędzie się bez względu na pogodę w dniach 25.06 –27.06.2010
Baza rajdu zlokalizowana jest na Harcerskim Ośrodku KH ZHP Giżycko „Wyspa” w Wydminach (20 km od Giżycka, dojazd PKP lub PKS).
Start i meta rajdu zlokalizowane są w/w ośrodku.
Uczestnicy zobligowani są do przybycia na miejsce rajdu w dniu 25.06.2010 do godziny 17.30.

3. Zasady uczestnictwa:
Uczestnikami mogą być harcerze oraz osoby nie zrzeszone powyżej 15 roku życia.
Uczestnicy, którzy nie ukończyli 18 roku życia zobowiązani są do przedstawienia podpisanej zgody na uczestnictwo w Rajdzie „Setka” przez jednego z pełnoprawnych opiekunów (wzór do pobrania w dziale download na stronie internetowej [link widoczny dla zalogowanych])
atrole harcerskie zobowiązane są do przedstawienia karty biwaku.
Patrole liczące 3 – 8 osób.
Każdemu patrolowi podczas całego rajdu towarzyszy pełnoletni opiekun (zgłoszenia patroli bez pełnoletniego opiekuna będą odrzucane)
Przesłanie zgłoszenia oraz wpłata wpisowego do 11 czerwca br. (wysokość wpisowego 15zl)
Posiadanie polisy ubezpieczeniowej na czas trwania rajdu (bez polisy patrole zostaną wycofane z rajdu)

4. WYPOSAŻENIE:
Rajdowe (patrole bez niego nie zostaną wypuszczone na trasę): element odblaskowy, działająca latarka, komórka (doładowana), podręczna apteczka, kompas lub busola
Pozostałe: pełne umundurowanie harcerskie, ubiór na każdą pogodę, namiot, karimata, prowiant na śniadanie – kolację – trasę, śpiwór, wygodne obuwie, polisa ubezpieczeniowa, sztućce, menażkę,
Na trasę rajdu patrole wyruszają z wyposażeniem rajdowym i z tym co uznają za potrzebne im na trasie. Reszta ekwipunku pozostaje w bazie rozłożony namiot itp. Nie idziecie ze wszystkim na trasę!

5. CELE RAJDU:
Przejście Jak największej liczby km w 24h <dacie> >
Sprawdzenie swojej sprawności fizycznej oraz wytrzymałości
Kształtowanie odporności psychicznej w ciężkich warunkach
Popularyzacja turystyki pieszej jako aktywnego wypoczynku na łonie przyrody i poznawanie piękna otaczającego nas świata
Integracja Wędrowników
Dobra Zabawa!

6. W RAMACH WPISOWEGO ZAPEWNIAMY:
Ciepły posiłek i herbatę w obozie
Wodę na trasie
Znaczek okolicznościowy
Nocleg na polu namiotowym
Opieka medyczna
Dodatkowy emblemat i nagrody najwytrwalszym

7. UDZIAŁ W RAJDZIE ZOBOWIĄZUJE DO:
Przestrzeganie prawa harcerskiego (zwracamy na to uwagę osobom nie zrzeszonym)
Przestrzeganie regulaminu rajdu
Stosowanie się do poleceń wydawanych przez komendę „Setki”
Dbanie o bezpieczeństwo swoje i innych

8. ZABEZPIECZNIE IMPREZY:
Podczas imprezy organizatorzy zapewniają opiekę medyczną lekarza (na wezwanie) oraz ratowników medycznych, którzy będą dostępni w każdej chwili. W razie potrzeby organizatorzy zobowiązują się do zabrania z trasy uczestników, którzy stwierdzą, że dalsza droga jest już poza ich siłami a odległość od bazy rajdu będzie zbyt duża aby mogli samodzielnie dojść do niej.

9. UWAGA!!!
Rajd „Setka” jest imprezą militarno – survivalową – zwracamy na to uwagę gdyż z racji typu imprezy takie będą tam panowały warunki (wychodek, zimna woda lub jezioro, brak prysznica itp.)
Impreza ta skierowana jest zarówno do osób z doświadczeniem dotyczącym długodystansowych marszów, jak i do tych którzy go nie mają.
Trasa podzielona jest na 3 pętle o długościach ok. 20 km 35 km i 45 km, co umożliwia wybranie sobie trasy do swoich możliwości. Po każdej części patrole meldują się w bazie gdzie zawsze będzie czekał ciepły posiłek i herbata. Macie możliwość uzupełnienia zapasów oraz zrobienia zmian w swoich ekwipunkach na dalszą drogę.

10. Zgłoszenia powinny zawierać:
Dane personalne pełnoletniego opiekuna
Ilość uczestników oraz ich dane (imię, nazwisko wiek)
Powinno być na wzorze karty zgłoszeniowej (do pobrania w dziale download na stronie internetowej)

11. ZGŁOSZENIA DO 11 czerwca 2010:

Zgłoszenia oraz wszelkie pytania proszę kierować na adres e-mail:
[link widoczny dla zalogowanych]
z dopiskiem „Setka” (e – mail zwrotny potwierdza zgłoszenie)
Wypełnione karty zgłoszeniowe prosimy kierować na podany adres do 11 czerwca
Późniejsze zgłoszenia nie będą przyjmowane, liczba miejsc ograniczona!
Liczy się kolejność zgłoszeń!
Wpisowe:
Dla osób nie zrzeszonych jak i harcerzy wynosi 15 zł !!!
W patrolach 8 osobowych opiekun jedzie GRATIS!!!
konto:
PKO BP S.A. o/Giżycko
50 10204753 0000 0802 0027 8887 <z>

12. SZTAB:
Komendant: wyw. Damian Sulej (Sulej) kom.889812640
Z-ca d.s. programowych: pwd Patryk Pawelczyk (Rysiek) kom.511538441
Z-ca d.s. trasy HO Rafał Ściepuro (Ściepek) kom.668334840
oboźny: Piotr Wojciechowski (Młody)

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
Za patrole biorące udział w „Setce” odpowiedzialność materialną i prawną ponoszą opiekunowie.
Patrole bez pełnoletniego opiekuna, polisy ubezpieczeniowej oraz wyposażenia rajdowego nie będą dopuszczone do udziału w rajdzie.
Sztab Rajdu „Setka“ zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji powyższego regulaminu oraz w razie potrzeby jego zmiany przed rozpoczęciem się imprezy.

14. KONTAKT:
Wyw. Damian Sulej
Tel. 889 812 640 (po 16.00)
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych] (w temacie pisać “Setka”)

Komenda Hufca ZHP w Giżycku
Tel. 087 428 28 48
adres: ul. Mickiewicza 33 (budynek gminy)
11- 500 Giżycko

WYSIŁEK ZGRYWA, UCZY I JEDNA LUDZI...


PROGRAM:
25 Czerwca (piątek)
17.30- 18.00 – zakwaterowanie
18.00 –apel inauguracyjny
18.30- wymarsz na trasę

26 Czerwca (sobota)
01.30–powrót z pierwszej pętli, gorący posiłek
02.00- wymarsz na pętle drugą
07.00- powrót z pętli drugiej, posiłek i czas na regeneracje
08.30 – wymarsz na pętlę trzecią
17.00 – powrót z pętli trzeciej, posiłek
18.00 – toaleta
19.00 – apel kończący
19.30 – integracja przy ognisku, śpiewanki
23.00 – cisza nocna

27 Czerwca (niedziela)

08.00 – pobudka
08.30-09.30 – pakowanie się, sprzątanie
10.00 – wyjazd uczestników

Zaznaczam że wyżej wymieniony program ma charakter poglądowy i może ulegać zmianom w trakcie trwania rajdu (np. na prośbę uczestników)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Justyna#
odkrywca



Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/21

PostWysłany: Pon 15:03, 14 Cze 2010 
Temat postu:

Może jednak ktoś jeszcze chce na setkę bo ja jadę z Pigułą i Paulą z Placeba... zbieram jeszcze ludziów do patrolu... pisać :*

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 21 WDH "Samii Swoii" Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
MSHandwriting Theme Š Matt Sims 2004
phpBB  © 2001, 2004 phpBB Group
Regulamin